Gemaria - my craftwork - ICONS' painting - garden

Gemaria - my craftwork - ICONS' painting - garden

Gemaria - my craftwork

Stitching is my passion of creation. I am inspired by fabrics, colors and shades, patterns and textures. With a piece of cloth you can sew almost anything. Every of my items is unique. By my handmade, I try to express myself. I always bet on the simplicity and usefulness of my crafts. Icon painting has been my new idea since 2021.

sobota, 14 kwietnia 2012

Torebki, które cieszą...

Jasne, że staram się szyć, tworzyć takie przedmioty, które są w mojej estetyce, które mi się podobają. Jednak niektóre szczególnie są mi bliskie...

Dwie torebki uszyte z oryginalnej tkaniny dekoracyjnej - na czarnym tle duże białe kwiaty. Obydwie znalazły już swoje właścicielki, ale będą kolejne...









Duża, owalna, z dodatkiem zieleni, regulowany pasek.



 








Druga - trochę mniejsza
z dwoma uchwytami.


Torby z gobelinowej klasycznej tkaniny w róże - uszyłam takie dwie
i szybko trafiły w dobre ręce...








Z długim regulowanym uchwytem. Zapinane na zatrzask magnetyczny.


Z resztki tkaniny udało się uszyć jeszcze małą torebkę z długim uchwytem 
z zielonego sznura. Trochę zielonej bawełnianej koronki i... jest moja...!




Kolejna torebka - z pięknej tkaniny z taftową amarantową podszewką. 



Brak komentarzy: