Gemaria - my craftwork - ICONS' painting - garden

Gemaria - my craftwork - ICONS' painting - garden

Gemaria - my craftwork

Stitching is my passion of creation. I am inspired by fabrics, colors and shades, patterns and textures. With a piece of cloth you can sew almost anything. Every of my items is unique. By my handmade, I try to express myself. I always bet on the simplicity and usefulness of my crafts. Icon painting has been my new idea since 2021.

piątek, 27 kwietnia 2012

Dziękuję... Wspomnienia Rusałki

Jestem zawsze bardzo wdzięczna za wszystkie miłe słowa, komentarze, jakie otrzymuję od tych, którzy kupują moje rękodzieło, czy tylko zaglądają na mojego bloga...

Ostatnio otrzymałam ten list, który przedstawiam w całości; za pozwoleniem Autorki. Dziękuję Pani Aniu...



Dzień dobry!

Kupiłam od Pani piękną torebkę w ubiegłym roku na Małym Rynku w Kazimierzu Dolnym.
Ramię torby wiązane jest na kokardę, torba jest lekka, z białego materiału w drobne błękitne kwiatki, na górze przepasana brązową wstążką. Konkretnie jest to Rusałka :-))
Korzystając z wiosennej pogody zaczęłam już używać torby w tym roku i spotkała mnie dziś (a raczej torbę ;-)) miła niespodzianka: dwie nieznane mi kobiety (spotkane osobno) pochwaliły torbę, z czego jedna w takim zachwycie, że podałam jej adres Pani bloga (przy zakupie dostałam wizytówkę, którą noszę w torbie).
Jako dumna posiadaczka mojej Rusałki chciałabym powiedzieć Pani, że to zdecydowanie najładniejsza i najoryginalniejsza torba, jaką miałam i dzisiejsze komplementy to nie pierwsze, jakimi została ona obsypana. Uwielbiam ją za wszystko: za lekkość, piękne wykonanie i dużą funkcjonalność, którą potęgują wewnętrzne kieszonki. Z pewnością nie będzie to jedyna moja torba wykonana przez Panią.


Serdecznie pozdrawiam,

Anna 


Brak komentarzy: