Gemaria - my craftwork

Gemaria - my craftwork

Gemaria - my craftwork

Stitching is my passion of creating. I am inspired by fabrics, colors and shades, patterns and textures. With a piece of cloth you can sew almost anything. Every of my items is unique. By my handmade, I try to express myself. I always bet on the simplicity and usefulness of my crafts.

sobota, 14 kwietnia 2012

Torebki, które cieszą...

Jasne, że staram się szyć, tworzyć takie przedmioty, które są w mojej estetyce, które mi się podobają. Jednak niektóre szczególnie są mi bliskie...

Dwie torebki uszyte z oryginalnej tkaniny dekoracyjnej - na czarnym tle duże białe kwiaty. Obydwie znalazły już swoje właścicielki, ale będą kolejne...









Duża, owalna, z dodatkiem zieleni, regulowany pasek.



 








Druga - trochę mniejsza
z dwoma uchwytami.


Torby z gobelinowej klasycznej tkaniny w róże - uszyłam takie dwie
i szybko trafiły w dobre ręce...








Z długim regulowanym uchwytem. Zapinane na zatrzask magnetyczny.


Z resztki tkaniny udało się uszyć jeszcze małą torebkę z długim uchwytem 
z zielonego sznura. Trochę zielonej bawełnianej koronki i... jest moja...!




Kolejna torebka - z pięknej tkaniny z taftową amarantową podszewką. 



Brak komentarzy: